JAK ZAČÍT?

26. června 2016 v 14:35 | Parson |  Hubnutí & Fitness
Asi nejobtížnější věc na tom všem je začátek.

1) Ve dvou se to lépe táhne
Navrhněte například své kamarádce, jestli do toho nechce jít s vámi. Můžete se navzájem motivovat a bude vás to i více bavit.

2) Zapisujte si
Zapisujete si třeba do kalendáře kdy máte cvičit. Pokud půjdete cvičit, zapište si všechny cviky na papír a postupně fajvkujte.

3) Pitný režim
Je nejdůležitější, denně vypijte aspoň 2l. Po probuzení vypijte sklenici vody. Vynechtejte sladké nápoje, do čisté vody si přidávejte citrón.

4) Snídaně
Nezapomínejte snídat, je to nejdůležitější jídlo celého dne!

5) Jezte pravidelně
5-6x denně, nezapomínejte na svačiny. Ovoce jezte dopodelne. Nehladovějte.

6) Nakupování
Nakupovat jídlo choďte najezení, nebudete mít potřebu toho kupovat hodně.

7) Cvičení
Před každým cvičení se protáhněte, nebo zacvičte kardio (běh, plavání, chůze do schodů,..). Necvičte každý den, tělo si musí odpočinout.

8) Motivace
Nezapomeňte proč jste začali.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Byl jsi tu?

Ano 100% (1)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama