3 typy pro cvičení

26. prosince 2015 v 11:37 | LifeDiary

1. Účes, oblečení

Měli by jste si dát na sebe něco, v čem se cítíte dobře a zároveň se můžete pohybovat. Vlasy si dejte do drdolu nebo culíku, aby když se zapotíte vám nezavazeli vlasy Usmívající se


2. Pití, svačina

Pití je samozdřejmost. Já mám tuhle fitness láhev do které se vejde necelí litr.Má i sýtko, takže když si do ní dám například mátu a citron, nestane se že bych to spolkla. Stačí když si do krabičky dáte třeba sýr, nebo nějakou zeleninu :)




3. Místo na cvičení

Pokud budete cvičit doma, rozhodně si alespoň vyvětrejte a dostaňte trošku studenější vzduch, bude se vám lépe cvičit. Rozhodně v zimě si při cvičení nenechávejte otevřený, když se spotíte a pustí se na vás vítr, hnedka nastydnete.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jenna D. | jennadewan-tatum Jenna D. | jennadewan-tatum | Web | 26. prosince 2015 v 11:42 | Reagovat

Já i když se snažím vždy cvičit a dokopu se do toho stejně mi to vydrží tak týden je to hrůza se mnou :D :)

2 LifeDiary LifeDiary | Web | 26. prosince 2015 v 12:05 | Reagovat

To je taky pravda, člověk musí mít motivaci :)

3 Clo♡ Clo♡ | Web | 26. prosince 2015 v 20:19 | Reagovat

skvělý inspirativní článek. :)
btw, ty tepláky co máš na té fotce jsou totálně boží. :o

4 LifeDiary LifeDiary | Web | 26. prosince 2015 v 20:41 | Reagovat

děkuji
ano, jsou boží :-D  :-D

5 beautysarah beautysarah | Web | 27. prosince 2015 v 20:48 | Reagovat

Inspirativní a super článek :-)
K tomu místu ..ráda cvičím venku na čerstvím vzduchu ale v zimě samozřejmě doma :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama